Tuesday, 22 October 2013

Hal-hal yang Biasa Terjadi Pada Kancut


Entah kenape sekarang gue pengen banget ngomongin soal kancut. Walau gosipnye kancut ntu haram dan dilarang untuk dipake karena bentuknye mirip lambang iluminati, tapi teteplah ye sape lo udeh berani-beraninye ngelarang orang pake kancut? Emang kagak pernah ngebayangin ape kalo sehari kagak pake kancut bakal pegimane? Emang lo tega ngeliat benda investasi masa depan gue (dan kite-kite) pade lecet? Fatwa dan dalil dari mane kalo pake kancut sama dengan sesat?

Mak, kancutnye diharamin mak :'(

Kite semua penyuka dan kolektor kancut. Kayaknye jarang banget deh ada orang yang betah kagak pake kancut walau cuma sehari. Apelagi nemu orang yang cuma punya satu kancut.

Kancut ntu adalah barang primer yang musti dimiliki. Kancut juga bise kite katakan sebagai pelindung barang masa depan kite yang sangat penting. Maka dari ntu, marilah kite mengucapkan banyak-banyak terimakasih kepada penemu kancut.

Btw, sape sih penemu kancut?


Ada yang bilang kalo kancut ntu pertama diperkenalkan oleh orang-orang di zaman Fir'aun. Cuman dulu mah dipakenye ribet, dari kain panjang yang dilipet-lipet. Fungsinye pun sama, sebagai pelindung si anu biar kagak lecet-lecet dan untuk menjaga kebersihan. 

Orang-orang Bangsawan dulu sih kancutnye berbentuk kayak gini dan biar kagak melorot, di atas kancutnye dikasi sebuah sabuk emas sebagai pembeda kasta (rakyatnye juge pake tapi tanpa dikasi sabuk emas, sabuk tinju kali ye). FYI, kancut model gini biasanye disebut CAWAT.

Gue pun baru tau kalo ini namanye cawat

Orang jaman dulu tiap mau pake kancut kayaknye rempong bener, ye. Tapi ade juge sih orang jaman dulu yang kancutnye kagak rempong, tuh tengok aje orang-orang Papua pedalaman. Dari dulu sampe sekarang kayaknye masih ada yang suka pake kancut sederhana dan malah keliatan lebih seksi :

kancut ala orang Papua, alias koteka

Bersyukur banget ye sekarang kite hidup di zaman serba gampang. Sekarang tiap mau pake kancut, kite kagak useh yang namanye mengalami kesusahan. Kagak musti diiket-iket, dilipet-lipet, dan laen-laen. 

Oh iye, setelah beberapa lama browsing, ternyate kancut punye sejarah panjang, loh. Coba baca di wikipedia ini http://en.wikipedia.org/wiki/Undergarment.

Dan sekarang, mari kite ngomongin tentang hal-hal yang biase terjadi ketika kite pake kancut. Ape aje, noh?

KANCUT BERAMPAS

Pernah kagak lo ngeliat ada warna coklat-coklat di kancut lo? 
Pernah kagak lo ngeliat ada eek sekecil upil nyempil di kancut?
Kalo pernah, ya udeh woles aje. Semua orang pasti pernah kok mengalami hal ini. MANUSIAWI. 
Setiap orang pasti pernah mengalami kentut-kentut dan tanpa disadari ternyate ntu kentutnye juge muntahin eek. Nah, yang kayak gini emang nyebelin, sih. Kite jadi musti sering ganti kancut. Kan kagak enak kalo ada gebetan lewat dan doi nyium bau kagak enak dari kancut kite. HIH.

KANCUT BOLONG

duh bolong deh... eh bolong
ape sobek sih nih?
auk ah bingung :'(
Pernah kagak pas lo mau pake kancut, eh ternyate ntu kancutnye bolong. Biasanye sih bolongnye suka ada di depan atau belakang kancut. Kalo kancut gue sih seringnye bolong di depan. Kancut bokap tuh yang seringkali bolong di belakang, kata nyokap sih itu pengaruh dari kerasnye kentut bokap yang mengakibatkan kancutnye bolong. Kesian ntu nyokap gue, duit bulanan suka abisnye buat beliin kancut baru bakal bokap doang.

KANCUT SOBEK

Pernah kagak pas lo pake kancut, eh tau-tau ntu kancut sobek? Biasanye sih ntu kancut bise sobek karena udeh saking kekecilan gitu. Yaudehlah kalo sobek tinggal beli lagi aje. Di pasar deket rumah gue, cebanan tiga biji tuh.

KANCUT BERDARAH

Ini biasanye dialami sama cewe yang lagi haid. Rada horor emang kalo tau kancut kite (cewe) tiba-tiba berdarah gitu, mane ampe nembus gitu. Hiks. 

Ngomong-ngomong soal kancut berdarah, dulu gue pernah nulis nih di mari.

ini si Tammy ngapain sih megang-megang begituan?
KANCUT BAU

Pernah kagak lo nyium kancut sendiri? Bau, kagak? Ya udehlah, woles aje kalo bau, semua kancut yang abis dipake juga bau, kali. Cuma jangan sampe ntu baunye sampe kemane-mane aje. 

Kenape kancut bisa bau? Pertame, karena anu lo jarang dibersihin. Jangan lupa untuk selalu dibersihin yak tiap abis mandi, digosok-gosok sampe bersih biar anunye kagak item juge kayak si OTONG. Buat cewe, jangan lupe pake sabun sirih biar keset.

Kedue, kancut bise bau karena keringet si anu. Maklum si anunye kegerahan. Makaye biar si anu kagak kegerahan, kasi AC dong kancut lo!

----

Ya sekian tulisan gue tentang kancut kali ini. Jadi, kancut lo sekarang ape kabar, nih? Baek-baek aje, kan?

Sumber Gambar:


44 comments:

  1. Wakakaka... ngakak abis nih baca postingan yang ini.. :D
    gile..

    ReplyDelete
  2. Yang ngelarang pake kancut cuma karena alasan betuknya segitiga, illuminati, zionis, cuma orang ya punya otak yang kemakan konspirasi. Nih lo liat aja akun parodi orang-orang yang kena parno sama tanda2 llluminati -> @Illuminati_Stop

    ReplyDelete
  3. lucu abis kak ini gambarnya2nya
    beruntung banget gak hidup di zaman dulu, kancut orang papua agak ngeri liatnya, tapi fungsinya bisa buat ngelukain musuh kayaknya hhe

    ReplyDelete
  4. ga bisa ngebayangin kalo di kota-kota besar cowo-cowo nya pada pake cawat, apa lagi ala orang papua itu, bisa-bisa ga keren lagi ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. keren keren aja sih bagi cewe mah... cuma ribet aja, kasian cowonya hahaha

      Delete
  5. kancut bolong itu foto pribadi ya
    wkwkwk...

    ReplyDelete
  6. persediaan kancut gue sangat terbatas mpok. kadang kalo lupa nyuci gak ganti T.T gue pinjem kancutnya dong kak. yang gambarnya Dora juga gak ngapa dah.

    Koteka, "koteka adalah alat yang bisa membuat 'ANU'-mu terlihat lebih panjang." ini kancut kusus cowo. saingannya G-string. pfft.

    ReplyDelete
  7. cepirit kentut sambil muntahin eek pernah tu, sambil tidur, sadarnya pas pagi dan itu sudah mengeras. -__-

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahahaha kampret jorok luh!!! :))

      Delete
  8. Koteka itu... Aduh. Pengen nyoba :))

    ReplyDelete
  9. aku pernah cuma sobek soalnya kakinya sengaja nendang2 atau gara2 gosok kancut pake alat pencuci kaleee.....

    ReplyDelete
  10. Lucuuu ya kaka ni.. Dateng aja inspirasi buat bahas ke ginian.. Hahaha asli ngakak ni di atas kasur lucuuuu

    ReplyDelete
  11. Lucuuu ya kaka ni.. Dateng aja inspirasi buat bahas ke ginian.. Hahaha asli ngakak ni di atas kasur lucuuuu

    ReplyDelete
  12. Hahaha. Gue kira kancut dalam arti yang lain. Eh, tau-taunya kancut beneran....... :3

    ReplyDelete
  13. Anjrit, ngakak abis! Hahahaha

    Itu koteka gimana cara makenya bisa sampe gitu? Tititnya ga sakit apa, haha. Gue jadi pengen nyobain pake koteka. :D

    ReplyDelete
  14. Gue kebetulan di papua,
    Uda biasa ngeliat" orang lalu-lalang pake koteka hehe, untung tidak da FPI, kalo da tu bisa berabe,

    Heeeem, kalo kancut yg berdarah ntu kira" baunya gimana ya :(bengong)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah masih ada toh yg suka pake koteka? poto dong!!!

      Delete
  15. aduh kenapa merinding baca ni postingan haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. waduh emangnye dimari ada setan?

      Delete
  16. Hihihi... Rikues ane dikabulin ame Mpok Pina, makasih qaqa.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. emang iya yak? gue aje lupa hahaa

      Delete
  17. Kemarin di sekolah, tepatnya di kelas pas lomba eh bahas kancut, sekarang gue baca artikel tentang kancut lagi. Entah kenapa hidup gue dipenuhi kancut :|

    ReplyDelete
  18. Ga pake kancut euy, gerah. Lebih nyaman pake g-string nih.

    ReplyDelete
  19. Kemarin sempet nggak pake kancut karena kegerahan, ekh pas bangun ikutan bangun juga :))

    ReplyDelete
  20. wahahaha jadi inget kancut si mamad jatoh ketinggalan di lantai pas nginep rumah kak pin xD

    ReplyDelete
  21. Untung kolor gue segiempat.. jadi aman deh.. :))

    ReplyDelete
  22. Replies
    1. wkwkwkw yailah, apa perlu gw foto diri gw ngakak truss upload disini hahahaha :D

      Delete

Gih kasi komen. Asal jangan nyebelin, berbau SARA dan porno ye. Yang SPAMMING bakal gue HAPUS.

Makasi temen-temen. HAPPY BLOGGING! :*