Friday, 13 December 2013

Noraknye Anak Kota Pas Masuk Kampung


Hari Minggu kemaren, dua temen gue, Tammy dan Senny berkunjung ke rumah gue yang ade di sebuah pedalaman Bogor. Rumah gue kalo kagak salah sih ade di kaki Gunung Salak. Suer, kagak tau persis alamatnye, yang gue inget sih pokonye ade di Kampung Cijulang. Pokonye kalo mau ke rumah gue, tinggal nyebut “Kuda Putih Puncak Cijulang” soalnye di halaman rumah gue ade patung kuda putih guede dengan tulisan Puncak Cijulang. Hehehe.

Rumah gue sih kagak ade istimewanye. Tapi... lokasinye ntu loh, semacem perempatan, jadi strategis abis. Terus di belakang rumah ade gunung, tinggal nanjak bentar dan kalian bisa ngeliat pemandangan kota Bogor dari atas gunung! Belom lagi ade padang rumput dan ilalang dengan background gunung hijau. Beuuuh!



nyengir aje, padahal atinye derekdek~

Si Senny ame Tammy sampe bengong ngeliat pemandangan gunung dan kota Bogor yang begitu indah. Mane cuacanye adem bener. Sebelom nyampe padang rumput, gue ame Senny kagak sengaja juge sih ngeliat ade pasangan mesum di pinggir jalan aspal. Hoahaha. Gile, mentang-mentang daerahnye sepi, jadi berani mesum gitu. Awas aje ntar ade dedemit ngutuk mereka. Huh!

Dan pas hampir nyampe padang rumput, gue mencoba mengabadikan pemandangan ini pake hape android.

lebih bagus lihat langsung deh
Kota Bogor dilihat dari atas gunung
Pas nyampe padang rumput dan ilalang, kite poto-poto, deh. Mantap!




i wish i could fly with you, Mr French Fries

Gue jadi kepikiran pengen poto prewed di sono aje, biar HEMAT BEB! Hahaha. Belom lagi nenek gue kan punye gaun penganten, terus si bokap punye sound system. Yaudehlah fix, kalo gue nikah ya tinggal pake yang udeh tersedia aje, makin hemat kan? Hahaha. Cuman ini ame sape gue nikahnye? #lagikode.

Sekitar 2,5 jam kite berada di atas gunung. Kelamaan ngobrol-ngobrol di bawah pohon jengkol nih! Mane ujung-ujungnye ngegosip. Hihihi. Abis ntu, kite turun gunung dan ke sebuah sungai kecil private yang ade di lembah villa milik uwak gue. Rencananye sih, awal Maret taon depan gue mau nyewa ntu villa buat ngerayain ultah @kancutkeblenger yang ketiga taon bareng para Kawancut. Soalnye enak, dimurehin, tempatnye juge bener-bener jauh dari keramaian. Mane ade kolam renang dan sungai private yang masih perawan #halah.


sejuuuk!
kakinye si Tammy, ceritanye lagi fish spa (ikannye kagak ade, palingan laba-laba yang lagi berenang)
ntu aernye dingin banget loh

Udeh beberape taon gue kagak maen-maen ke sungai ntu dan cukup norak akhirnye ngeliat sungai yang aernye jernih lagi, hahaha!

Well, mungkin bagi temen-temen yang masih tinggal di perkampungan, hal-hal yang kayak gini sih simple banget. Keliatan norak banget ye gue ame temen-temen gue, cuman ya begitulah faktanye.... maklum kite bertiga tinggal di perkotaan yang padat penduduk. Kite bertiga seriusan sumpek banget ngeliat bangunan tinggi. Bener-bener kangen ame suasana yang kampung banget. Si Tammy aje, si anak asli Tasik yang kini ngekos di Bogor, cukup terharu banget bise gue ajak kemari. Hihihi. Katanye sih belom pernah ngerasain jadi anak kampung banget, hahaha! Gue juge meski ade rumah di Bogor, ya cuman jarang ke sono. Pengennye tiap weekend di sono cuman tiap weekend suka ade aje acara bareng temen-temen, salah satunye acara resepsi pernikahan.

UWYEAH, satu persatu temen gue nikah, punye anak.... Halah, jadi berase tua :'(( *brb botox*

Buat yang masih tinggal di kampung, bersyukur aje dah. Seriusan, kagak useh ke Jakarta, sumpek. Gue aje kalo belom kerja mah mending tinggal di kampung. Jauh dari keramaian, kagak ada polusi... cuman udeh ada CABE-CABEAN sih :'(((

Mungkin nanti akan ade tulisan lanjutan soal ke-norak-an gue ketika masuk kampung. Ya nantikan aje, dah.

Kini, gue berdoa... moge cepet ade rejeki dan waktu luang bakal jalan-jalan. AMIN! *brb cari om-om*

24 comments:

  1. bogor keren juga ya.. :D
    mampir ke Borobudur dan segala kroninya. Misalnya Ketep Pass, Air terjun "Kedung Kayang". Gak kalah keren deh kak pin. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  2. itu pemandangan di padang rumputnya asoy shekali buat foto-foto :3

    ReplyDelete
  3. Akusih udah ngga asing sama pemandangan begituan, Kak. Di Jogja masih banyak. Apalagi daerahku deket banget dari Gn.Merapi. Yuk! :D

    ReplyDelete
  4. Kayaknya bagus nih buat liburan ntar, tapi gak ada pasangan pergi kesana :(

    ReplyDelete
  5. kalo gitu kapan2 maen ke kampungku pin.. kampungnya mewah banget, alias mepet sawah :D

    ReplyDelete
  6. Kampung gue isinya kandang kambing semua mpok... hehehe

    Mohon saran dan kritiknya :)
    http://warung-jahanam.blogspot.com/2013/12/pemikiran-manusia-itu-juga-ber-evolusi.html

    ReplyDelete
  7. jadi pengen kesana juga deh mpok ;)

    ReplyDelete
  8. Wah keren Kapin =D

    Kebetulan malem kamis kemarin gue juga main ke atas (daerah sini) nginep di temen gue, disono maen ke Kali juga >.< air nya jernih, malem bakar-bakar. indah banget suasana di pegunungan. apelagi kalo malem keliatan semua tu Lampu-lampu kota. dan yang paling keren kita bisa liat lampu-lampu Kapal di laut kalo malem kapin >.< sumpah keren

    ReplyDelete
  9. kalo gue malah nggak bosen walopun tinggal di perkampungan kek gitu. karena tiap hari bisa menghirup udara segar, dan kalo gue nggak kilaf ya nyumputin anak orang di semak2 hahahaha

    bogor keren juga yah, :))

    ReplyDelete
  10. wahhh keren ya pemandangannya jadi pengen kesitu, tapi sayang fotonya bberapa diedit gelap jadi kurang ke expose, coba kalo yg diupload yang natural aja ga usah dikasih effect HDR pasi lebih kena deh *cuma saran* *maap sok tau*

    ReplyDelete
  11. aaa bagus banget kak, idah keren banget....! :D

    ReplyDelete
  12. sugoi!!! keren banget mpok, ape lagi poto yg pertama tuh, kece badai *ape sih* hahahaha

    ReplyDelete
  13. kak pin, ke dieng aja ada laki2 rambut gimbal n buah yg ada di wonosobo, kereen n murah kak hehehe :D

    ReplyDelete
  14. anak kampung masuk kota, trus norak, dibilang kampungan. kesannya jelek banget
    anak kota masuk kampung, trus norak. dibilangnya apaan ya? kotaan?

    ReplyDelete
  15. Aduh kak sumpah pingin banget ke tempat itu :3

    ReplyDelete
  16. wajah langsung gatel pengen fotoan #loh
    tapi itu serius asik bingit kakkkkk! pengen ke sana kapan-kapannnn

    ReplyDelete
  17. main ke Malang kak pin, ada banyak tempat yg lebih ketjeee lagi. dari gunung sampai pantai, adaaaaa... \m/

    ReplyDelete
  18. beuh keren nih blognya... #thumbsup

    agak lambat loadingnya gara² gambarnya BWK T.T

    nice posting sis... lanjut ngeblognya ya... :)

    Mobil Sedan Corolla

    ReplyDelete
  19. kak gue tinggal di bogor tapi kok ga pernah nemu yg begituan ya? bogor pinggiran sih, sedih :( pemandangannya bagus bangeeet, tp itu krudung ka pina kok kedodoran begitu ya kak, kaya mau melorot ._.hmmm

    ReplyDelete
  20. emang fitrah manusia suka sama pemandangan indah, udara bersih, atau tempat yang tenang, ya pin.. :)

    *mikir ulang buat tinggal di kota metropolitan*

    ReplyDelete

Gih kasi komen. Asal jangan nyebelin, berbau SARA dan porno ye. Yang SPAMMING bakal gue HAPUS.

Makasi temen-temen. HAPPY BLOGGING! :*