Wednesday, 10 June 2015

Andai Kagak Ada Sorga, Ngapain Berbuat Baek?

SORGA TUH ADE APE KAGAK SIH??? (source)


Seorang kawan yang udeh menduduki jabatan sebagai Senior Art Director berkata, "Andai kagak ada sorga, ngapain kite berbuat baek?"

Gue sih cuman nyengir aje, sambil mikir, "Iye juge ye, bener tuh..."

Tapi akhirnye gue mikir lagi, bahwasanye berbuat baek ntu kagak bakal rugi. Why?

Kalo kite bae ame badan sendiri dengan makan makanan bergizi, ya berarti kagak bakalan rugi lah nantinye, toh badan bakal sehat-sehat aje...

Kite bae ame temen, ya bagus, karena bisa jadi rejeki kite tuh perantaranye melalui tangan mereka...

Kite bae ame orangtua, ya kerenlah, karena keberhasilan kite sering ade pade doa mereka...

Kebaikan kagak bakalan pernah bikin kite sial. Kebaikan akan membuat hari-hari di dunia ini terasa indah...

Andai kagak ade sorga, kagak ada Tuhan sekalipun, ya bodo amat. Teteplah jadi orang baek yang suka menyebarkan kebaikan. Bukan menyebarkan berita hoax penuh kebencian. IYE APE IYE? #nyindirJONRU

Menurut kalian, ngapain coba kite tetep berbuat baek?



13 comments:

  1. Iya inti nya baik akan selalu baik, mau apapun itu.

    ReplyDelete
  2. iya juga sih kapin. aku baru kepikiran juga. dan emang bener kebaikan yang kita tebar baliknya juga kita sendiri. ga mungkin orang nganggap kita penjahat kalo kita selalu berbuat baik. kecuali haters

    ReplyDelete
  3. Saat temen lo nanya "Seandainya Surga itu kaga ada?" tanpa sadar surga itu ada didalam kalimat pertanyaannya.

    ReplyDelete
  4. Berbuat baek ga cuma berhubungan ke Surga. Kalau berbuat baik, otomatis karir makin sukses. Hubungan sosial makin lancar. Ya, masih ada alasan lain selain hubungan ke Vertikal, yaitu horizontal.

    ReplyDelete
  5. Tetep berbuat baik.. rasanya... ada kebahagiaan batin gituh Mpok..

    ReplyDelete
  6. kapin, kenapa blog nya kapin kepotong ya pas dibuka? apa cuma gueyang gini? gue ol pc kok

    ReplyDelete
  7. Yang pastinya perlakukan orang lain selayaknya kita juga pengen diperlakukan oleh orang lain.
    Sama juga kayak alam, kita pengen udara segar, sungai bersih, ya jangan buang sampah sembarangan :)

    ReplyDelete

Gih kasi komen. Asal jangan nyebelin, berbau SARA dan porno ye. Yang SPAMMING bakal gue HAPUS.

Makasi temen-temen. HAPPY BLOGGING! :*