Friday, 24 June 2016

Lima Om-Om Hot yang Bikin Gue Ngiler



Suka ame cowo yang usianye jauh banget sampe kitenye nyebut mereka "Om" emang sesuatu bingits deh. Super greget! Kayak lebih menantang aje, karena kite kudu menyesuaikan kehidupan kite dengan kehidupan mereka yang mungkin lebih rumit. #pengalaman #YaSoalePacarGueOmOm.

Iyak rumit, soalnye kalo ngobrol kadang suka rada serius gitu. Hidup ame mereka udeh kagak serba maen-maen lagi.


Dan kalo boleh ngayal, ada beberape om-om yang menurut gue-para gadis-hingga mungkin emak-emak- super hot. Mungkin kadang-kadang ada dari kite yang berharap mau jadi isteri kedua mereka, hingga rela nunggu dudanye. Ups, doanye serem amat!

"Emang sape sih om-om yang lu maksud, Mpok?"

Langsung aje kite cekidots di bawah ini!

1. Om Ridwan Kamil
Walikota Bandung ini selaen ganteng, tajir, soleh, dan pinter, juge dikenal sebagai sosok yang humoris. Kebayang dong betapa beruntungnye sang istri punye pasangan yang hampir mendekati sempurna?


Kalo gue jadi istri Ridwan Kamil, gue pasti akan semangat banget menjalani hidup yang dipenuhi dengan canda tawa. Bakal lebih awet muda dan kagak gampang stress. Bahagia banget lah pokonye :))

2. Om Wishnutama
CEO NET Mediatama ini emang kegantengannye luar biasa! Kagak heran sih kalo aktris kece kayak Gista Putri sampe kepincut dan kini jadi istrinye. Hehehe.

Liat nih potonye, kayak kakak adek yak :))

A photo posted by wishnutama (@wishnutama) on

Bareng anak tirinye atau adeknye, hayok? Duh, puyeng pala gue :))

A photo posted by @gistaputri on

Yang gue baru tau, ternyate mantan istrinye Om Wishnu ntu istrinye Anji ex Drive yang sekarang. Gue kemane aje, yak? Yang bikin gue salut, antara keluarga baru Om Wishnu dan Om Anji hingga kini baek-baek aje. Inspiratif bingits!

Nih pas Minda Wina (ex Om Wishnu) ngucapin met bday ke mantannye. So sweet!


Pas Salva, anak dari Minda Winda dan Om Wishnu sakit, kedua keluarga ntu juge ada loh :')


Ahhh Om Wishnuuuu, aku padamu :*

3. Om Umar Lubis

A photo posted by Umar Lubis (@umaylubis) on

Kalian pasti pernah nongton satu dua sinetron di RCTI dong? Kalo pernah, pasti sekilas pernah melihat aktor satu ini. Namanye Om Umar Lubis. Mukanye Arab-arab gitu, ye. Gede pasti.... badannye (iye kan, badannye gede kan?). Putih, bersih, mulus, sporty juge, soalnye tuh om-om demen banget olahraga, macem yoga, silat, taichi, banyak dah. Gue sih kalo jadi istrinye, bakal seneng kagak ketulungan. Selaen gede..... badannye, jarang-jarang juge kan om-om seumur beliau masih suka banyak olahraga?

A photo posted by Umar Lubis (@umaylubis) on


Ah, pokonye ngiler dah kalo bisa kenal deket ame nih om-om :3

4. Om Andre Taulani


Kenape gue suka ame nih om-om? Ya abisnye nih orang kalo udeh ngelawak, bikin gue ngakak terus. HAHAHA. Pesen gue satu buat si Om Andre: udeh om jadi pelawak aje cukup, kagak usah terjun ke politik!

5. Om Sandiaga Uno

Gegara ngeliat pidio @ajudan_pribadi di Instagram ini...


Gue jadi kepincut ame Om Sandiaga Uno :')

A photo posted by Sandiaga S. Uno (@sandiuno) on

Katanye sih nih orang adalah calon gubernur DKI Jakarta. Apakah gue bakal milih si Om Sandiaga Uno nanti? Belom tentu, gue kudu tauk sepak terjang tanpa banyak pencitraan dari nih orang dulu, dong.

Anyway.. kagak kebayang kalo gue ditatap kayak gini ame si om ... #melelehshay

A photo posted by Sandiaga S. Uno (@sandiuno) on

Gimane, udeh ngiler ame kelima om-om di atas? Kalian pilih yang mane? :p


9 comments:

  1. Ajibbb om om perkasa..
    di samping kerenn..
    juge pelindung wanita muda
    maupun tua..
    Adu jadi mau cepet jadi om om..

    Btw,Post juga yang tante tanenya
    juga..
    hehehhe..

    Banyak tante yang Gede..
    Gede Kreativitasnya...
    Ya minimal Kreativitas
    Dalam Mengolah Arisan dan
    Hidangan kueh...
    Cieeee..

    ReplyDelete
  2. Wiiiih mantep nih koleksi Om-Om nya. XD Yang terakhir gantengnya maksimal XD

    ReplyDelete
  3. Suka sama sandiaga uno mpok!!keren abeesss. >_<

    ReplyDelete
  4. kok, pengen jadi om-om ni heheheheh

    ReplyDelete
  5. sandiaga uno wow. lengkap!

    ReplyDelete
  6. Itu ganteng-ganteng semua, tapi sayangnya gue cowok, gak jadi demen deh hahahaha

    ReplyDelete
  7. duuuh, kok kaya bapa sama anak ya itu wisnutama sama gista hahaha

    ReplyDelete
  8. aku juga pengen punya om om gimana caranya ? wkwk ..

    ReplyDelete

Gih kasi komen. Asal jangan nyebelin, berbau SARA dan porno ye. Yang SPAMMING bakal gue HAPUS.

Makasi temen-temen. HAPPY BLOGGING! :*