Hal-hal yang Kagak Sesuai Ekspektasi Setelah MENIKAH

Hal-hal yang Kagak Sesuai Ekspektasi Setelah MENIKAH
Nikah bakal bikin bahagia terus? Masa, sih? (Sumber Foto).
Belakangan makin banyak status-status di media sosial yang terlihat pade kepengen cepet kawin. Ape lagi pasca lagu AKAD dari Payung Teduh yang sempet menjadi lagu fenomenal pade beberape waktu lalu. Bikin pade baper pengen dilamarrrrrr, boookkk!

Lo kate nikah 100% enak, coeg? Ati-ati aje karena banyak ekspektasi secara umum yang hanya menjadi wacana atau mitos belaka aje. Kayak ape aje, tuh?

1. Kalo udeh nikah, bisa ena-ena setiap hari

Kagak bisa dipungkiri bahwa salah satu tujuan menikah adalah bisa ena-ena dengan pasangan. Tapi... asal tau aje. Kagak semua pasangan bakal ena-ena tiap hari. Ape lagi kalo suami-istri sama-sama pekerja, di industri kreatif pula, kantornye beda, sering lembur, wah palingan 2 kali seminggu paling banyak tuh ena-ena!

Kalo baru-baru nikah, macem sebulan-dua bulan, kemungkinan besar bisa aje bakal ena-ena terus tiap hari. Lama-lama mah, biasa aje keleus. Wqwqwq.

2. Kalo pas nikah lagi haid, biasanye beberape minggu kemudian bisa langsung hamil

Hal-hal yang Kagak Sesuai Ekspektasi Setelah MENIKAH
Buka sitik josss!
Kagak semua kayak gitu, sih. Tergantung kesiapan mental dan untung-untungan juge kayanye. Jadi, jangan terlalu berekspektasi terlalu gede, malah enakan santey bae aje cuy. Kalo dikasi cepet, ya sukur. Kalo belom dikasi cepet, yaaa mungkin kite diminta Tuhan untuk memberantas kejahatan di jagad raya ini dulu. Hahahaa!

3. Kalo udeh nikah, kagak bakalan ngimpiin mantan

Eits, sape bilang? Bakal sekali dua kali ngimpiin, walau kalian ngerasa udeh kagak mikirin si mantan lagi. Kok bisa? Ya, mungkin itu pertanda si mantan kangen ame kite, cuy. Kalo dikangenin, perasaan kalian bijimane? Kalo gue sih bakal ngeledek, "Mamam luh kangen ame gue, susah kan cari cewe sekece gue? Wueeeek"

WAKAKAKAKAK.

Becanda, ah.

Hal-hal yang Kagak Sesuai Ekspektasi Setelah MENIKAH
Sorry, my ex :p
Setelah mewawancarai 10 temen gue yang udeh nikah, keseluruhannye sih bilang pernah mimpiin mantan walau sejujurnye si bayangan mantan udeh dikubur ampe ke ubun-ubun bumi. 

Ya, begitulah mantan, kagak bakal bisa dilupain, mereka akan terkenang di benak kite sadar atau kagak sadar. Akan kembali teringat jika semesta mau. Tak mengapa, asalkan inget bahwa cinta pasangan ke kite lebih tulus dan bersahaja daripade si manusia kampret ituhhhh. ASYIQUE.

4. Kalo cowo udeh nikah, pasti bakalan gendut

Kagak juge, coeg! Kalo emang si cowo punye gen keluarga kurus kerempeng, ya susah mau kurus. Kayak lakik gue aje nih, sekeluarga kurus, ya otomatis doi kurus. Mau diajak jajan mahal, makan di luar tiap tengah malem, sering makan mie instan, tetep aje kagak pernah naek tuh berat badan. Suka kesel deh gue, suer.

Sedangkan gen keluarga gue? Yaelah, baru liat poto makanan di Instagram aje udeh naek 7 kilo!

5. Kalo udeh nikah, pasti muke kite kagak jerawatan lagi!

Hal-hal yang Kagak Sesuai Ekspektasi Setelah MENIKAH
Tiada yang paling brengsek selain jerawat meradang.
HOAX! Mau itu muke kite dibalurin peju tiap malem juge kagak bakalan ngaruh kaleeee. Kalo emang gaya hidup, hormon, dan bawaannye emang jerawatan, ya sampe udeh nikah bakal tetep jerawatan. Kecuali kalo udeh diantisipasi dengan perawatan rutin di klinik kecantikan dengan doku kece dari suami. Kalo udeh nikah tapi muke kagak pernah dirawat mah, sama aje, tetep bakalan jerawatan. Even gue yang suka treatment ke klinik pun tetep aje tuh suka jerawatan! Wqwqwq.

6. Nikah bikin kite cepet move on dari mantan?

Move on pasca nikah, mungkin bisa aje. Tapi kayaknye kagak semua orang bisa move on walaupun udeh nikah. Beberape temen cewe gue sering banget ceritain mantan mereka yang begini begitu, bahkan ada temen gue yang pernah ngedate ame mantan dooongggg, kzl banget gue woooyyy!!!! Udeh ada lakik juge hadeeeuhhh !@#@#$#$%$&%*

Kalo emang kepengen move on pasca nikah, ya toh jauh-jauhin diri kek dari mantan. Ganti nomer, blokir semua socmed mantan, pura-pura kagak kenal kalo ketemu kagak sengaja, dan berusaha untuk kagak usah mikirin hal-hal yang berkaitan dengan mantan lagi. BIG NOOOO NOOO NOOO!

Menghargai pasangan ntu penting dalem relationship, so please jauhin diri dari rasa berlebih terhadap mantaaaan!!!!

---

Jadiiii, buat yang udeh nikah nih, hal-hal yang kagak sesuai ekspektasi ape aje nih yang belom gue tulis di mari?

Buat yang belom nikah, punye pertanyaan laen? Bisa dikomen di bawah, kalo menarik nanti bisa gue jadiin tulisan blog selanjutnye.


irvina lioni

Irvina Lioni atau biasa disebut Mpok Pina, telah menjadi blogger sejak tahun 2010. Dikenal sebagai blogger Betawi yang nyablak dan berani menyuarakan melalui tulisan di blog dan status media sosialnya.

Comments
14 Comments

14 comments:

  1. Ya ampun yang nomer 3 aku alamin beberapa hari ini. Tiga hari berturut turut mimpiin mantan dan beda orang. Kirain cuma diriku aja yang ngalamin mimpiin mantan padahal udah nikah 😂

    ReplyDelete
  2. Nah, menghargai perasaan pasangan kita

    ReplyDelete
  3. Membuka pikiran banget nih. Jaman sekarang banyak anak muda yang bela-belain menikah hanya demi melegalkan seks...padahal kata temen-temen gua yang udah nikah, seks tuh...ya ternyata cuma gitu doank, hahaha. Ga seheboh seperti yang kita lihat di film layar perak atau "layar biru" hahaha. Dan yang mereka omongin sesuai sama yang lu tulis di atas, lama-lama frekuensinya berkurang karena kesibukan masing2. Gua belum pernah sih, tapi buat apa buru-buru merid cuma buat begituan doank wkwkwk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkwkw bener, jangan buru2 merit gegara ngejar begituan deeeehhh

      Delete
  4. WAAAAAAA INI OGUT SETUJU SEMUANYAAA. Apalagi nomer 1. Makin ke sini seminggu sekali juga dah bagoshhh =))

    ReplyDelete
  5. untung ane belum nikah karena tau ekspektasi mereka-mereka gak semua enak emang udah ane duga

    sebelum nikah selesaikan dulu misi-misi masa muda, bener nggak mpok?

    ReplyDelete

Gih kasi komen. Asal jangan nyebelin, berbau SARA dan porno ye. Yang SPAMMING bakal gue HAPUS.

Makasi temen-temen. HAPPY BLOGGING! :*