Monday, 26 February 2018

Hal-hal yang Bikin Tercengang Setelah MENIKAH (18++)

ena ena
Jadi, nikah tuh enak kagak sih? (Sumber Foto)
Udeh siap nikah? Atau lagi cari-cari informasi tentang suka-duka setelah menikah? Nah, kebetulan kali ini gue mau membuka mata kalian yang kudu tau bahwa ada hal-hal yang nantinye bakal kalian ketahui setelah menikah yang mungkin bikin tercengang. 

Kayak ape aje, tuh? Cekidotsssss!

1. Jadi tau sperma itu kayak ....

Dari jaman gue sekolah, gue sebenernye penasaran bentuk dan bau sperma kayak gimane. Maklum kan dulu sempet belajar reproduksi, mau bereproduksi kan belom mungkin, jadi at least tau lah ntu cairan pegimane.

Sempet sih googling, dan kagak munafik, beberape kali nongton bokep. Tapi tentu aje kalo kagak liat dan merasakan langsung kan, belom uuuuhhhhhh gitu. WQWQWQ.

Nah, pas nikah, jadi tau dong bentuk sperma kayak gimane. Bahkan bentuk 'pelumas' juge, yang gue baru tau juge, menjadi cairan awal yang keluar, biar lancar begonoannye. LOL.

Sebenernye kagak cuman cowo, cewe pun bakal mengeluarkan 'pelumas' hahaha. Kayanye sih 'pelumas' alami dan buatan sama aje bentuknye, yakni cairan bening dan sedikit kental (kagak kayak aer mineral). Kalo bingung, coba kalian beli Cetaphil, nah kecrotin deh tuh, yaaa bentuknye mirip dah kayak gitu wqwq.

crot
Mamam tuh crot!!!
Sedangkan sperma sendiri, dari segi bau mirip banget ame bau Bayclin atau kaporit. Gue sempet Googling sih kenape bisa baunye kayak gitu dan apakah normal? Nah sebenernye sih rata-rata cowo punye bau yang khas tersebut dan normal, menurut artikel di CNN ini (klik).

Kalo soal bentuk sperma, yaaa mirip-mirip ame body lotion, lah. Tapi lama kelamaan bisa berubah bentuk jadi kayak aer, mungkin karena teroksidasi. Kalo kagak percaye, coba aje abis begituan terus yang bleber kagak dilap, diemin 15 menit. LOL.

2. Kagak semua cowo beranggapan tiap hari kudu ML

Jaman belom nikah sih, gue sempet berpikiran bahwa semua cowo pasti doyan ML. Pasti kalo udeh nikah, bininye bakal 'ditagih' terus tiap hari. Pas masih pacaran, gue sempet bilang ame lakik gue, "Kalo ntar udeh nikah dan gue lagi cape banget, plis jangan 'minta' yak!" "Cowo tuh demen seks, kan? Kayanye kalo kudu tiap hari ML, bisa gempor nih badan."

Saat ntu lakik gue bilang, "Emang ML harus tiap hari? Ya kagak juge, lah. Kalo cape abis kerja, ya istirahat. Semua orang suka seks, tapi kan kudu tau diri juge. Kagak semua cowo gila seks kok, lagian..."

Dan pas nikah... ya emang bener sih ape yang dikatakan lakik gue. Temen-temen cewe gue pun bilang serupa berdasarkan dari omongan masing-masing suami mereka. Mereka juge ngerasain bahwa setelah nikah, ML kagak dilakuin tiap hari. Bahkan ada temen cewe gue yang cerite kalo doi malah ML cuman sekali sebulan. Gue sampe bingung, kok bisa gitu yak. Kagak tiap hari sih kagak nape, kalo cuman sekali sebulan, wadooowwww, masa kudu maen ame timun WQWQWQ. Untungnye gue kagak sampe segitunye!

ena ena
Ena-ena enak?
Jadi, buat yang belom nikah dan masih pacaran, nih... kalo misalnye kepikiran bahwa nikah ntu enak bisa ena-ena tiap hari, ya emang enak, tapi kenyataannye mah pasti entar ena-ena-nye kagak bakal tiap hari juge kaleee wqwqwq.

3. Semua keburukan satu persatu terlihatkan

Yang ini sih udeh pasti, ye. Emang bener kalo pas pacaran mah kebanyakan sikap yang bagus-bagusnye doang yang diliatin. Pas nikah, beuh, semuanye keliatan, deh.

Dari yang kagak tau si doi suka ngigau, jadi tau dan ngerasa terganggu.
Dari yang kagak tau si doi demennye ngutang ame temen, jadi tau dan ngerasa kagak enakan.
Dari yang kagak tau si doi punye festish yang aneh-aneh, jadi tau dan lama-lama ngerasa kagak nahan.

Mangkenye nih, pas lagi pacaran atau perkenalan, pastiin kalian udeh menyelami seluruh karakter si doi. Tau masa lalunye (dan tentu harus mau menerima). Tau ape yang doi suka dan benci. Tau ape yang doi pengenin di masa depan. Kalo bisa sih, kepoin doi secara diem-diem. Kepoin aje melalui socmed doi. Atau nanye-nanye ke temen deketnye. Jangan sampe kalian punye pasangan hidup yang jauuuuuhhh banget karakternye dari ekspektasi.

4. Suka reflek membandingkan pasangan dengan 'masa lalu'

Pas nikah, pasti udeh tau dong kejelekan pasangan kayak gimane. Nah, kalo misalnye kejelekannye kontras dengan si mantan, pasti kalian bakal reflek, deh.

"Iiih, kok lakik gue kagak selembut mantan gue si Nganu?"
"Iiih, bini gue bau ketek deh, kagak sewangi si Mawar, mantan terindah gue!"

ena ena
Kagak sesuai ekspektasi dan mulai membandingkan doi dengan mantan?
Menurut gue sih manusiawi ye kalo secara reflek kite banding-bandingin satu orang dengan orang laennye. Namun, tentu aje sebaeknye cukup di dalem ati aje ngomongnye, biar pasangan kagak sakit ati dan menganggap kite belom move on. Abis ntu, langsung dikomunikasiin dengan baek deh ame si pasangan. Coba cari waktu berdua, peluk dan kecup doi, terus dengan nada manja omongin unek-unek kalian. Sambil becanda-becanda gitu, lah. Tapi, jangan sebut-sebut mantan, ye!

Misalnye, kalo si bini bau ketek, coba elus-elus rambutnye sambil nongton DVD di rumah lalu bilang, "Neng, entar malem ke mall nyok, abang mau beli parfum nih, eneng mau dibeliin juge kagak? Entar abang beliin, tapi dipake ye neng, biar abang makin lengket ame eneng..."

5. Kagak semua pasangan yang udeh nikah jadi kepo

stalking
Stalking suami sendiri? Hmmmm.
Gue sering banget liat video di socmed berisi celotehan bini yang suka nyap-nyap/ngomel-ngomel kalo hape lakiknye dipakein password. Banyak video yang memperlihatkan bahwa perempuan tuh cenderung kepo dan posesif, padahal mah kagak semua perempuan kayak begono, pun lakik pun ada juge yang kayak begono keleuuusss.

Gue dan beberape temen cewe yang udeh nikah pun kagak suka tuh kepoin hape lakik sendiri. Sampe semua chat dibacain. Semua DM diperiksa. Password media sosial kudu dipegang juge. Kalo kite sih yang penting selalu komunikasiin ke lakik, bahwa kite akan selalu kasi kepercayaan kepade mereka dan please jangan dilukai kepercayaan tersebut.

Yang penting sih satu: seorang istri kudu tau password kartu debit suami! Iyelah, jadi bisa tau mutasi rekeningnye kemane aje. Bisa mengontrol manajemen keuangan keluarga. Plus kalo misalnye pasangan meninggal, kite bisa ngurusin rekeningnye dengan mudah.

----

Buat yang udeh nikah, ada kagak sih hal-hal lain yang bikin kalian tercengang setelah nikah?

Buat yang belom nikah, udeh ada calonnye, belom? Udeh kenal doi lebih dalem lagi?






12 comments:

  1. Menarik juga nih, jadi nambah pengetahuan tentang kehidupan setelah menikah nanti. Gua emang belum nikah, tapi ya gua udah hidup bareng cewe gua 3 tahun lebih (gak tinggal sekamar, tapi dia nongkrong di kamar gua bisa dari pagi sampe malem, kadang numpang tidur siang) Jadi ya gua more or less udah tau deh kebiasaan2 jelek dia apa. Tapi ya tetep aja kalo udah tinggal seatap mah mungkin nanti gua bakal tahu lebih banyak lagi, hahaha.

    Btw itu gif di bagian 1...parah banget, hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus tuh! untung lu tinggalnye di sono bukan di mari, bisa digerebek!

      iye tuh, super subur sampe ngecrot banyak wkwkwkwkk

      Delete
  2. Kalo aku, dulu ngiranya suami orangnya kaku dan banyak diem. Emang sih waktu pertama ketemu di kopdar, (dia kan pemateri gitu) bawain materinya menyenangkan. Suka ngelawak. Kukira itu cuma pas nyampein materi doang. Ternyata emang orangnya super lucu dan gak sekaku yang kukira. Alhamdulillah deh, jadi ada hiburan di rumah 😂 kalo aku lagi masak, dia kadang tau tau joget joget di samping aku 😂😂 ada aja kelakuannya yang bikin ngakak. Jadi gak stres walau di rumah saban hari.

    Kalo soal ngebandingin ama mantan, suami 100% menang lah. Dia the best of the best dibanding mantan yang lain. Alhamdulillah gak salah pilih :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. gooodddd!!!

      gue juga bersyukur lakik gue lebih baik daripade mantan :D

      Delete
  3. Point 1 speechless 😂😂
    Kudu banget yaah mpok yg dibahas sperma 😂 makasihh dehh dah berkurang rasa penasaraan sm yg begituan... 😂

    Smoga gw dpt jodoh yg sesuai... amin

    ReplyDelete
  4. Ya ampun ngakak betul aku. So far informatif, seenggaknya jadi tau kisah-kisah pasca nikah dan malam pertama kayak begini lol

    ReplyDelete
  5. takjub ane mpok, ada cewek yang ngebahas pejuk *takjubnya pakek ngakak

    ReplyDelete
  6. Entahlaahhh harus komen apalagi.....
    ini mahh... Ngakak so Hard wkwkwkkw...
    btw,,, totalitas kali mpok... gw suka tulisan lu yang nomer satu.

    T E R C E N G A N G...

    ReplyDelete
  7. wkwkwk bener banget ini, apalagi poin pertama. Soalnya kan kalau belajar di sekolah nggak dilihatin bentukan aslinya gimana. LOL

    ReplyDelete
  8. Sperma ya? Hemmh sepertinya saya pernah menyentuhnya.
    Ba'da ashar minta nikah aah ke emaak biar bisa ena-enaan hahahaha

    ReplyDelete
  9. Setelah kawin gw baru tau kalo laki gw ternyata dlu pas pacaran kalo mau ketemu gw nyatok rambut dulu. Ternyata rambut aslinya kribo cuy 😂

    ReplyDelete

Gih kasi komen. Asal jangan nyebelin, berbau SARA dan porno ye. Yang SPAMMING bakal gue HAPUS.

Makasi temen-temen. HAPPY BLOGGING! :*