#incrot : Suntik 70 Miliar

incrot gosip artis selebriti indonesia

Rubrik #incrot kembali hadir nih! Kira-kira ada cerita apaan sih? Bakal gampang ketebak kagak ye? Hmmmm.

1. Korupsi Pemimpin

Sore ntu gue ngobrol-ngobrol cantik dengan seseorang yang memiliki link para pemimpin dan wakil rakyat di negara tercinta ini. Kebetulan ada sodara terdekatnye juge kerja di kantor wakil rakyat.

Sebut aje si temen ini Tuti.

Gue : "Temen gue kok banyak yang nyaleg, yak"
Tuti : "Pasti kaya tuh ortunye!"
Gue : "Kalo mau nyaleg tuh emang kudu keluar duit banyak yak?"
Tuti : "Kudu banyak, lah. Gue sih males jadi caleg. Ribet, terus entar gajinye dipotong partai, hih!"
Gue : "Serius? Kudu nyetor berape?"
Tuti : "Kalo berapenye gue kagak tau pastinye. Cuman ada yang pasti mereka pake persentase gaji biasanye. Ada yang kudu nyetor 12% dari gaji, ada yang 20%, dll. Makanye tuh laki gue pas ditawarin buat masuk partai, langsung gue larang aje. Enak aje entar gajinye dipotong gede!"

Kemudian dijabarinlah cerita-cerita soal para pemimpin partai oleh si Tuti.

Misal, pemimpin partai X yang dulu pernah jadi presiden, yang pake duit negara dan partai buat berobat ke luar negeri buat perawatan muka biar awet muda. Konon sekali suntik dan sekali rangkaian perawatannye bisa 70 miliaran, nyuntiknye di salah satu negara di Amerika Selatan. Dengan suntikan ntu, beliau bakal keliatan 20 tahun awet muda. Pantesan, gue kaget ame tuh orang, kok usianye udeh 70 lebih tapi kayak keliatan baru berusia 50an.

(Sori Tasya Farasya, perawatan muka lo yang 40 juta di Youtube ntu kagak ada ape-apenye wkwk).

Ada pemimpin partai Y yang juge pernah jadi presiden, yang jaman dulu para kader partainye korupsi gede-gedean demi 'modalin' biaya berobat sakit pemimpin partai Y di luar negeri.

"Jadi, kader-kader partai tuh kalo ketuanye butuh duit, ya mereka harus nyediain. Waktu jaman dulu Y kan mau berobat ke luar negeri, kadernye pade disuruh ngumpulin uang banyak kan, ya udeh tuh pade korupsi berjamaah deh jadinye. Tapi ilang aje tuh beritanye tiba-tiba"

Glek.

Inilah alasannye kenape gue selalu #memilihuntuktidakmemilih karena ya begitu deh kelakuan-kelakuan orang gede.

2. Tentang Si Ine yang Suka Pansos

Salah seorang aktris (yang kebetulan sebenernye gue suka sih wkwk) diem-diem ternyate jadi simpenan pemilik production house gede yang dimiliki para orang Indihe.

Oleh karena ntu, dipakelah momen menjadi simpenan sebagai ajang pansos. Buat kenalan dan selfie dengan artis internasional sampe masuk akun lambe-lambean.

"Iyelah doi bisa selfie dengan artis-artis luar, lha wong gegara jadi simpenan si om, doi jadi bisa diajak ke acara-acara ekslusif di luar sono"

Lady Gaga, Paris Hilton, Kendal Jenner, Bella Hadid, pokonye banyak banget artis Hollywood yang pernah dipansos-in si Mbak Ine.

Thanks to My Gadun, eymmm.

3. Penyanyi Internasional Terempong

Nah, kalo cerite satu ini sebenernye udeh ada di dalem buku Melanie Subono "Liaison Officer Forever".

Banyak banget sih penjabaran tingkah laku artis-artis luar tiap manggung di Indonesia. Kali ini kite ngomongin diva inisial MC aje kali ye.

Tiap penyanyi melakukan tour, pasti dong pihak promotor bakal minta riders mereka ape aje. Soal penginepan, makanan, minuman, baju, dan rikuesan laen.

Kalo kalian pernah denger penyanyi lokal yang pernah minta riders Aq*a galon hingga UC 1000 buat mandi, ini sih kagak ada ape-apenye cuy.

Kalo si MC, tau kagak permintaannye ape aje?

Pertama, minta disiapin segerombolan orang di tempat-tempat yang akan dilewati doi. Sembari berdiri, membawa spanduk yang ada nama MC, dan teriak-teriak nyebutin nama doi. Ihhh. Ngerasa aneh banget kagak sih?

(Konon si MC punye penyakit mental gitu, kasian yak. Moga-moga doi lekas sembuh, kasian tau liatnye).

Kedua, semua karpet di kamar si MC kudu berbulu pink manjyaaahhh. Hadeeeh. Bayangin ntu promotor kudu ngeluarin budget bakal beli karpet coyyy. Dan tentu aje, karpetnye bukan sembarang karpet. Belinye juge pasti di toko yang ekslusif banget.

--

Nah gaes, gimane cerita ghibah #incrot kali ini? Cukup bisa ditebak? Ape sih pesan moral yang bisa kalian dapetin dari tulisan ini?



4 comments:

  1. Lumayan bisa nebak nih... Ga kayak yang bulan-bulan kemaren aku banyak ga taunya wkwwkwk

    ReplyDelete
  2. yang Ine itu ketauan banget ya siapa dari namanya 😂. Dulu sempet denger gossip dari temen klo si Ine tu emg ani2 kelas kakap. Sempet gak percaya karena orangnya cantik bgt, berpendidikan, karier bagus, anak holkay lagi. Katanya dia ani2 bukan untuk uang semata, sempet berpikir untuk apa dong ya. Ternyata mau pansos n selfie2 sama artis luar ya 😅

    ReplyDelete
  3. yang kedua langsung suudzon sama aktris yang temenan sama idol kpop terkenal yg lagi kena skandal..

    ReplyDelete

Gih kasi komen. Asal jangan nyebelin, berbau SARA dan porno ye. Yang SPAMMING bakal gue HAPUS.

Makasi temen-temen. HAPPY BLOGGING! :*

Powered by Blogger.